1 april - Har ni blivit lurade?

Hej sötnosar!
Jag sov när jag kom hem så jag har inte hunnit uppdatera för sen kom mamma och pappa och då fikade vi och pratade om att kanske resa i sommar. Härligt! Nu ska jag sätta mig ner och kolla igenom dom som är med i tävlingen dagens blogg och utse en vinnare. Roligt! Dock var det inte så många som ville delta denna gång men några iallafall, räcker till en vinnare iallafall. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv och sitta uppe länge och ha en urlång sovmorgon imorgon. Sen sticker jag in till stan imorgon med mamma och sätter in lite lösa pengar på mitt kort.

Ja, inget annat som är så intressant och jag blev faktiskt inte lurad idag även fast det är april och jag lurade heller ingen men några av mina kompisar lurade andra och det var väldigt roligt att se alla som gick på det och sen deras ansiktsuttryck när dom fick höra: April, april din dumma sil, jag kan lura dig vart jag vill. Haha!
Blev ni lurade eller lurade ni någon idag? Berätta, jag älskar det!


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0