16:00 - Skoldagen är avklarad

Hej bloggen!
Jag kom hem från skolan nyss och kom på att jag inte hade hem nyckeln på mig men jag löste det. Nu sitter jag och äter pizzan från igår men den är lika god idag. Snart ska jag sätta igång med pluggandet, idag blir det fysik och lite spanska skulle jag tro. Annars då, idag i skolan hade jag nationella muntliga i engelskan och det gick faktiskt ganska bra, G iallafall. Sen fick jag tillbaka nationella i matte, Bdelen. Gick hyfsat det också, sköönt! Nu är det bara C delen kvar som äger rum på torsdag morgon och den hoppas jag också går bra.

Nu har jag inget mer att säga så tjingeling!


Kanske ska ha en blommig och söt klänning på skolavslutningen?
Från nelly.com 599:-


Vad har du på hjärtat?
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig en måndag som den här? :)

2010-04-19 @ 16:11:33
URL: http://emelojs.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0