25 april - Match!

Hej bloggen!
Jag sitter nu och kollar på tv med datorn i knät. Det är väldigt skönt! Jag har lite ont i magen, mensvärk, men det verkar gå över snart. Jag ska iväg på match på eftermiddagen och kommer hem senare ikväll. Det är första serie matchen så nu måste vi vinna det här! Jag känner mig inte så taggad ännu men det kommer!!
Igår var jag ensam hemma för mamma och pappa var på fest och brorsan sov hos en kompis. Så jag gjorde inte så jättemycket förutom att titta på tv och datorn. Det var ändå ganska skönt att vara ensam.
Nu ska jag försöka göra lite mat och sen sticker jag.

puss, ha en bra dag!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0