29 april - Det rullar på!

Hejsan allesammans!
Det var väldigt länge sen, eller var det bara några dagar sen? Det känns som det var grymt länge sen.
Men nu är jag här i alla fall. Musikal arbetet flyter på och jag tror det kommer bli väldigt bra. Min grupp, dokumentations gruppen, arbetar på så otroligt bra och det känns som vi ligger förre i planeringen! Men det är ju bara skönt, ellerhur? Aja, vi har startat en blogg om söders musikal där vi skriver vad som händer under alla dagarna dom här två veckorna, så varför inte ta en titt läsare? Bloggen heter: www.sodersmusikal.blogg.se!
Ni kommer att gilla det , jag lovar! :)
Ikväll blir det ingen träning, för jag orkar inte och jag tror inte att jag hinner. Så jag får väl röra på mig här hemma i byn med mammsen. Det blir bra!

Aja, ska leta upp veckans "måste ha" outfit nu! Kom tillbaka!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0