7 april - Lite plugg

Godmorgon bloggen och alla läsare!
Jag sitter här med frukosten och är helt yr i huvudet. Imorse så snurrade hela världen! Det brukar hända ibland..
Aja, idag ska jag nog plugga lite eftersom att om en vecka ska Islam arbetet vara inne. Inte kul... Ikväll kanske jag sticker hem till Matilda för mamma ska ha sina jobba kompisar här och jag orkar inte vara hemma då. Dom ska äta lite mat och efterrätt men det hoppar jag över. Jag gillar Matildas sällskap så jag är hellre med henne.

Vi hörs sen

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

galet söt header :)

2010-04-07 @ 11:41:27
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0