And why can you don't just hold me

Nu har jag precis slukat i mig en kiwi, det har blivit mitt äsklings frukt nu på sistonde. Jag är mycket piggare nu och jag tror jag ska försöka röra på mig med mina föräldrar sen om dom ska ut och gå. Det visar sig! Inge vidare roligt väder ute precis. Annars då, ikväll ska jag träffa Matilda och vi ska väl bara ta det lugnt och så får vi se vart vi hamnar sen eller vad vi hittar på. Det blir nice att inte bara ligga i soffan hela kvällarna/nätterna.



Jag bjuder på en braa låt med Maria Mena! En favorit artist helt klart :) Hörs!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan Sötnos!

Hoppas du får en toppenstart på nya veckan!

Pussen!

2010-04-05 @ 15:25:29
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: coco

så himla skön och söt blogg du har vännen!!1

2010-04-06 @ 14:19:58
URL: http://www.cocoo.devote.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0