Det kan vara förfärligt

Godkväll och gaaah vad jag är mätt.
Nyss satt familjen och kollade på hoteller i London, kanske blir en tripp dit om jag har tur. Skulle verkligen vilja det, för där har jag aldrig varit. Har ni? Är det bra där
Jag ska nog lägga mig i soffan och softa lite och smälta maten, det lär ta ett tag.. Men jag kommer tillbaka det kan jag lova. Med kanske en ny header om jag orkar fast det tror jag inte. Även fast jag är en sådan som måste ha nytt hela tiden och kan inte ha något gammalt för längre så tycker jag faktiskt om min header som jag har nu och den kommer nog stanna där ett tag framöver. 

Aja, hörs senare. När kanske mina föräldrar har gått och lagt mig för då kan jag inte längre vara social med dom och då kanske jag ska vara social med er. Hur kul skulle det inte vara med en frågestund såhär mitt på kvällen..? Hm, det gick inte bra förra gången jag ville ha en frågestund men det kanske kan gå bra idag, eller vad säger ni?
Hörde jag ett glädje skrik? Förstod väl det, bra. Då försöker vi igen. Jag säger stopp :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linn-Lay

Hejsan :D

kikade in och tänkte endå passa på att önska dig en glad påsk :D

2010-04-01 @ 22:30:25
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: H a i d i

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag! ♥

2010-04-01 @ 22:59:43
URL: http://haidis.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0