gästbloggare på G!

Hej allihopa! Matilda här.
Tänkte bara meddela er att nej Ellinor har inte gått i ide, den stackaren ligger med magsjuka så jag tänkte hoppa in och gästblogga lite för henne bara för att hon är min bästavän.
Hmm, nu blev det svårt, vad ska man skriva? Joo... kanske skulle ta och informera er lite om Ellinor. På bloggen verkar hon ju som en rar och gullig tjej men i verkligheten, wow ni skulle bara veta hur underbar hon är!
Ellinor, hon är min bästavän. Jag har känt henne sen barnsben och har hålit ihop mer eller mindre under alla dessa år, tajta eller míndre tajta, vi har alltid funnits där.

Här får ni en video, detta är 100% Ellinor och Matilda, tror nog att hon lagt ut den förut men ni får fräscha upp ert minne lite! Egentligen vill jag bara säga att jag älskar den här nöten som driver denna blogg och hon är fantastisk!
Ha en fin påskaftonskväll! PUSSSSSSSS


Vad har du på hjärtat?
Postat av: JuliaOfSweden

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK!

Intressant blogg du har! Hoppas allt är bra med dig :)

Kika gärna in på min också !

2010-04-03 @ 23:34:57
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0