Its time to make love again

Hej bloggen!
Kom precis från tvn, jag och mamma kollade på desperate housewifes. Vårat favorit program kan man nog lätt säga. Annars då, träningen gick sådär. Blev helt slut på en gång eftersom jag har varit magsjuk. Jag har inga krafter kvar så det som är kvar av påsklovet så ska jag springa varje dag förutom på torsdag. Hihi, det får bli min vilodag. Imorgon ska jag nog bara vara hemma och ha en dag för mig själv. Ut och springa och städa lite. Mamma ska ha sina jobba kompisar här imorgon kväll så jag blir väl ensam framför tvn. Aja, det gör inget. Det kan vara ganska skönt att få titta på det man vill ibland =)

Kan ni ge mig musiktips? ♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: WIKTOROZ

joda bra! :D

2010-04-06 @ 23:09:46
URL: http://wiktoroz.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0