Keep on

Nu är jag hemma från träningen som förövrigt var väldigt jobbig. Min ljumske blev inte direkt bättre efter träningen utan under ungefär hela träningen gjorde den fruktansvärt ont! Jag gillar inte det!
Aja, det var bara att bita ihop och köra vidare. Övrigt var det en rolig och bra träning även fast vi inte var så många.. Match på söndag nu då mot dunkern, hemma match. SKÖNT!
Nu ska jag snart kolla på bella&tyra show och sen hoppa ner i sängen. Jag är för trött !

Jag har också ont i magen, jag tror jag drar. God natt!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jasmine

fin blogg :D

2010-04-29 @ 21:45:55
URL: http://smine.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0