Sunshine

Hej alla söta saker!
Solen skiner ute och jag sitter här inne i mitt rum och pluggar, det gillas inte! Ska försöka bli klar snart så jag kan gå ut i solen och bara ta det lugnt. Jag måste också skippa träningen ikväll pga plugget och att jag inte har någon skjuts så det får bli att jag tränar på torsdag i stället. Jag får väl sticka ut och springa imorgon efter skolan om jag orkar och om vädret är lika bra som idag. Ja, annars har jag väl inte så mycket mer att meddela er om förutom att jag har prov och inlämning i morgon så nu ska jag sätta fart på hjärnan.

Hörs när jag är klar ♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

söt blogg,

frågestund på min blogg btw fråga så mycket du vill

puss

http://juliahamn.blogg.se/

2010-04-13 @ 18:45:35
Postat av: Therese

Hellu! Jag kan lugnt säga att du har mkt finare blogg än mig! :O Hur har du fått till den så fin? :D Kramar <3

2010-04-13 @ 19:57:57

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0