Packning på G!

Godmorgon, eller jag har varit vaken en stund men iallafall.
Gårdagen var mysig och rolig men nu är det söndag och det är dags att packa till sälen. Förra året så hade jag för mycket kläder med mig så jag ska försöka att inte packa ner så mycket det här året, men vi får väl se hur det blir. Man tänker ju alltid att, det här räcker inte.. Så ska jag inte tänka idag, ska försöka iaf :)
Imorgon klockan 09.00 åker vi skulle jag tro om vädret tillåter oss, annars så kommer väl det snöa och blåsa så att Eva inte vågar åka ut på vägarna och det blir på tisdag vi åker istället. Snälla Gud gör så att det inte snöar imorgon, thihi.

Packning nu då, ska nog också försöka komma ut i det fina vädret idag.
/Ellinor

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0