Sälen, here we come!

Godmorgon. Jag har varit vaken sen 06.00 imorse, jag satt och kollade på Sverige - Finland med brorsan till nu. Sverige vann med 3-0, yees! Helt klart värt att gå upp tidigt. Sen om en timma åker vi iväg till sälen, hur nice? OTROLIGT NICE!! Jag är inte trött fast jag bara har sovit sju timmar i natt men i bilen blir det säkert många timmar sömn eftersom det är 5 timmars bilfärd. Aja, det är iaf kul med bra sällskap. Eva & Matilda är ju inte något sällskap man tackar nej till direkt :)

Dålig uppdatering blir det nog men ni vet ju vad jag håller på med, åker i backarna ;)
Hörs när vi hörs, puss. Ha ett bra sportlov.


En glad bild på en glad tjej.
Saknar mitt blonda hår..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra måndag? (:

2010-02-22 @ 13:29:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

hejhej.

allt bra idag? :)

2010-02-22 @ 17:45:47
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0