Alive

Jag lever faktiskt, men det är knappt. Jag är jättetrött och ont lite överallt. Gårdagen var toppen, super kul var det! Nästa lördag kanske det bara blir en lugn eftermiddag med brudarna i bastu. Det hoppas jag för det är så roligt att umgås med dom. Dom är verkligen bäst! Igår då, vi lagade tacos, dansade (det gjorde vi mest), vi var ute några antal gånger och hade det väldigt kul. Idag ska jag hoppa över träningen för vi har ingen bil och mormor och morfar är inte hemma så jag kommer inte till träningen på något vis. Synd, för jag såg verkligen framemot träningen. Men skönt också att vila från igår.

Vet inte om uppdateringen kommer vara på topp idag heller.
Peace


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0