Helg

Godmorgon eller jag vaknade för en timme sen men..
Idag ska jag nog vara med Matilda och så blir det Avatar 3D på bio kanske. Det ser jag framemot, jag har alltid viljat sett den men det har aldrig blivit av men nu blir det av! Sen sover antingen jag hos Matilda eller hon hos mig, det visar sig hur det blir.
Jag har nog också tänkt att jag ska ut och fota lite i det fina vinter vädret men det är ju 20 minus så jag kanske hoppar över det. Lite för kallt för att gå runt utan handskar och ta kort på onödiga saker..
Min förkyldning är påväg att bli bättre eller den är nästan borta, gissa om jag är överlycklig? Det är jag för jag har inte lust att vara förkyld längre för det är bland det värsta som finns. Man får inte sova bra på nätterna för man kan inte andas genom näsan, man kan inte träffa sina vänner för att man inte orkar gå upp ur soffan när förkyldningen är som värst, träna kan man inte heller och det borde jag göra för min kondition är ju inte direkt på topp och så är det oerhört tråkigt att vara förkyld helt enkelt..
Jag ska sticka och duscha nu, mitt hår är lite äckligt.

Later Sweethearts.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-01-09 @ 12:03:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0