Hemma och trött

Är hemma nu från en heldag i Julita. Vi har gjort olika saker som att spela Buzz, rockband och åkt pulka. Allt var himla kul faktiskt och sen så var det dags för träning. Den var urjobbig och nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vet inte om jag ska sova eller kolla på film. Har bara lust att sova just nu men eftersom det är sista dagen man får vara uppe länge så blir det inte sängen på ett tag. Jag har inte uppdaterat så bra idag men ni vet ju varför och det blir inte bättre nu på kvällen heller för jag orkar inte. Jag ska bara lägga mig och titta på tv och ta en glas vatten, för det behövs! Jag hoppas inte min förkyldning kommer tillbaka för man kan väl säga att jag tog det inte speciellt lugnt på träningen..

Nu, TVN!
Later

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0