Mörkblond pärlemor

Ja, det heter färgen som just nu sitter i mitt hår. Ska snart skölja bort det och så får vi se resultatet senare. Men eftersom jag bara skulle färga bort min utväxt från förra gången jag färgade rött/brunt så är det ungefär samma färg så inte så stor skillnad kommer det bli. Fast det är ändå alltid roligt att färga håret och se resultatet sen.
Jag lägger in bild senare på resultatet så ni får se.

Förresten tack för alla fina kommentarer! Ni är så gulliga :)

Later snyggingar

Vad har du på hjärtat?
Postat av: I Have been rocking since 1990

Hej vilken snygg blogg du har . Kika in på min blogg och skriv vad du tycker om den och följ mej gärna på bloglovin :D Skriver om mitt liv min vardag efter min mammas och lilla systers bortgång julen 07 <3 http://jenniiifeer.blogg.se

2010-01-11 @ 19:07:16
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0