När det säger stopp

Godmorgon säger jag.
Imorse när jag vaknade mådde jag illa och hade en grym huvudvärk. Men jag trodde det skulle gå över så jag hade på lite mascara och "åt" frukost. Fick inte i mig någonting för jag mådde så illa. Då beslöt jag mig för att stanna hemma och det tyckte mamma med. Så nu har jag vaknat och mår mycket bättre. Jag mår inte illa längre men huvudvärken är fortfarande i farten. Kanske får åka till någon doktor snart och kolla vad det är för jag har ju ont i huvudet varje dag ungefär. Idag ska jag läsa min bok och skriva på novellen. Ska inte vila bara för att jag inte är i skolan.. :(

Hörs sen.


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0