Sista dagen

Jag gick upp lite för tidigt idag men tanke på att skolan börjar imorgon och jag har helt vänt på dygnet var jag tvungen att komma upp skapligt så jag kommer i säng ikväll skapligt. Hela jullovet har jag nog sovit till halv tolv varje dag och gått och lagt mig efter tolv varje dag och det kan jag inte göra när skolan börjar.. Jag har precis försökt skriva lite på min engelska bokrecension eftersom den ska vara inne på fredag och jag läste ut boken igår var det lika bra att börja lite smått idag. Jag kan väl säga att det inte gick så bra men jag tar tag i det senare idag tror jag. Ikväll ska jag också färga bort min utväxt om mamma kommer ihåg att snacka med Nina (min frisör) och få en toning av henne. Vi får se hur det går.

Nu blir det tvn.
Later


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0