Tjejen som har matte prov imorgon

Ja, ni läste rätt. Buhu, jag kan verkligen inte matte. Men jag börjar faktiskt bli bättre och jag hoppas på att jag får VG till slutbetyg. Får bara kämpa men jag har verkligen inget intresse för det och det är svårt då att sitta tillsammans med sin pappa som är grym på det. Jag önskar jag var bra på allt! Aja, skoldagen har varit bra och nu är jag trött och längtar till helgen. På lördag blir det först shoppning med mamma och kvällen spenderas tillsammans med bästa brudarna i bastun hos Elin. MYSIGT OCH DOM ÄR BÄST!

Nu: duschen
Sen: Paradise hotel
 
God natt.


Tjejerna. Bäst

Vad har du på hjärtat?
Postat av: lisa huovinen

så bäst det ska bli! :D

2010-01-28 @ 16:57:56

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0