15:30 - Just my time now

Hej bloggen och jag hoppas ni förlåter mig, men igår kunde jag inte uppdatera hade fullt upp med att läsa inför litterations provet som jag hade idag förresten. Det gick hyffsat och bokanalysen gick också bra. Läste också ut boken igår så det blev perfekt. Men än är veckan inte slapp, jag har två prov på torsdag så det är väl bara att sätta igång att plugga. Det känns verkligen som att jag har ett underbart liv med hur mycket fritid om helst, eller vad säger ni? (känn ironin) Jag hade också utveckligsamtal idag och det gick bra och det är skönt att prata med sin mentor och sin mamma. Jag känner mig inte alls lika stressad längre och jag behövde verkligen ha ett prat med min mentor.
Men jag slänger in två bilder på mig, hur jag såg ut idag.


Munktröja - Bikbok
Jeans (syns ej på bilden) - Ginatricot
Jag hade också lockat håret idag.
Nu blir det plugg för fulla muggar!

Hör av mig senare!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ellinor (:

Gud vad fina byxor! vad det länge sen du köpte dem? (:



Fint namn btw ;D

2010-03-30 @ 20:30:55
URL: http://ealhsisters.blogg.se/
Postat av: Malin S

Fina brillor :) från gina?

2010-03-31 @ 00:12:02
URL: http://svim.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0