24 mars - mensvärk..

Godmorgon
Imorse vaknade jag med världens mensvärk och både jag och mamma bestämde att jag skulle vara hemma för det är alltid värst första dagen. Jag brukar nästan spy när jag har mens och jag kan inte gå typ. Vi har ju NP i engelska och om jag hade gått till skolan skulle det ha gått piss och det vill jag inte. Eftersom jag vill behålla mitt VG i engelska så ska jag nog göra NP dagen då jag är helt frisk, 100%! Jag har tagit tabletter och nu ska jag lägga mig och sova ett tag i soffan tillsammans med något på tvn.

Jag hör av mig när mensvärken är snällare.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lexi

Jobbigt :/

2010-03-24 @ 07:50:57
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill också vara med =)

Skriver inte så ofta men iallafall!'

hade bra!

2010-03-24 @ 11:39:34
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0