26 mars - Engelska glosor

Godmorgon!!
Sitter här och äter frukost och samtidigt tränar på glosorna som jag inte kan. Inte bra, Ellinor!
Engelska är inte mitt starkaste ämne men ändå så är jag inte sämst i det. Det kan jag inte säga att jag är.
Jag är ganska bra i engelska, bara jag vill och vågar. Jag har svårt för att våga prata engelska eftersom jag är ganska blyg och helst inte vill göra fel eller säga fel. Eftersom att det finns muntligt nationella i engelska så känner jag väldigt stor press för det för min lärare har sagt att det är viktigt för mig. Jobbigt! Jag hoppas jag gör bra i från mig iallafall så jag inte behöver sänka mig till G. Det vill jag verkligen inte göra!!

Långt inlägg, nu ska jag fortsätta med att träna in glosorna. Hörs efter skolan

Vad har du på hjärtat?
Postat av: ellen - jönköpings största proffsblogg

Tja :)

Skulle du vilja vara skiiit gullig & rösta 5 stjärnor på mig här:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=j2wNeuRHcrdsuLl95WnmdLC0#bikiniGallery



Om du gör de så länkar jag dig i min blogg om du vill :)

pöss!

2010-03-26 @ 10:55:16
URL: http://eswalander.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0