30 mars - En lång dag, jag lovar!

Känns som den här dagen aldrig tar slut och att allt plugg och allting aldrig tar slut men om två dagar har jag påsklov och jag kan bara säga en mening - Oh herregud vad jag har väntat! Men nu är påsken äntligen här och jag ska nog fira tillsammans med tjejerna eller bara umgås med Matilda. Vi får väl mysa ihop det och äta lite påskmat och bara ha det gott och fira att plugget får vänta och att det börjar om en vecka igen. Jag tror jag kommer få en bra påskafton iallafall. Ska höra med Matilda vad hon säger om vi ska spela bowling och sen gå ut och äta och sen åka hem och göra nått. Eller annars blir det bara vara hemma och äta påskmat med henne.
Matilda, smsa mig vad du tycker :)

Aja, nu ska jag äntligen få slappa vid tvn tills jag ska sova för sen väntar dag imorgon också dock är den skoldagen väldigt kort, slutar 14.10. SKÖNT! Men sen är det bara att åka hem och plugga vettu...
Hörs senare kanske, annars God natt!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: z a n n y h ♥

fin blogg!

2010-03-30 @ 20:13:54
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi borde hitta på något vi tjejor tycker jag :))

2010-03-30 @ 20:45:48
Postat av: Mickan

Det ska bli gött med påsk :)

2010-03-30 @ 21:19:48
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0