31 mars - Skoldag igen då..

Godmorgon solstrålar!
Jag sitter här somvanligt och äter min nyttiga frukost, flingor med mjölk. Snart ska jag packa ner mina idrottskläder och skolböcker och sedan dra mig ner till bussen när Matilda kommer. Idag är en ganska soft dag i skolan men somvanligt måste jag hem och plugga efteråt.
Juste, jag har bestämt att jag ska ta ut vinnaren av dagens blogg tävling på torsdagkväll istället, för det är mycket just nu och jag hinner inte göra det idag och imorgon är det iallafall lugnt för efter skolan har jag påsklov =D Sa jag att jag längtar eller??

Aja, hör av mig efter skolan.

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0