A moment like this

Hej. Jag hann inte skriva i morse, jag städade rummet och fixade lite saker.
Nyss var jag hos mormor och morfar och lekte med små kusinerna. Mysiga är dom allt! Finns inga sötare =)
Ska dit igen senare ikväll för att bli bjuden på lite god mat och bra sällskap till melodifestivalen. Mamma och pappa följer också med då.
Sitter just nu och skriver på min novell, snart har jag skrivit 10 sidor.. Haha, stolt. Nejdå, minst 15 sidor ska man skriva men jag vet inte om det räcker, kanske 17-18? Det visar sig hörrni!
Men vet ni, jag tror jag ska flytta från blogg.se till devote.se. Tror det blir lite smidigare faktiskt eller vad säger ni?

Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tjenare, vad gör du?

2010-03-06 @ 17:49:18
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: matilda

ja det gör jag nog sötnos :)<3

2010-03-06 @ 18:01:02
URL: http://maaaatildamdp.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0