Älskling, jag vet hur det känns

Hej.. Förlåt för min dåliga uppdatering idag.
Hela dagen har jag varit jättetrött men jag har hunnit med ganska mycket. Jag arbetade ganska mycket matte, lagade mat och skrev lite på so frågorna som jag ska lämna in tillsammans med Matilda imorgon.
Nu ska jag snart sova tror jag, jag är sjukt trött och imorgon är det skola igen. Klockan 10.00 ska jag vara på synundersökning pga min huvudvärk som kan bero på dålig syn, hoppas inte det. Sen efter skolan ska några tjejer och jag hem till Elin och vara där en stund och sen ta bussen in till stan och käka på restaurang och sen på en "musikal" i Pingstkyrkan som heter ForYou. Väldigt trevligt och roligt tror jag. Inget är tråkigt med mina tjejer!

Det här blev mitt första och sista inlägg för idag. Nu säger jag god natt


Min tokiga katt. (en sak också, över min katt står mina nya converse som jag köpte igår)


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0