Everybody needs inspiration

Godmorgon.
Jag vaknade precis och nu sitter jag här och äter flingor med mjölk. Det blev att vara hemma idag igen, min röst var borta imorse och jag hade ett förbaskat huvudvärk. Jag ska försöka vila sönder idag så jag blir frisk till imorgon och helgen då jag ska köra min första inomhus match i år, skönt! Fast det är ändå alltid roligare att spela ute men vädret är som det är. Vi ska spela mot något nytt skapat lag som jag inte alls kommer ihåg namnet på. Men det visar sig hur det går. Man hoppas ju alltid på vinst förstås.


Miley är alltid så snygg! Grym sångerska också

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Camilla

vilken superfin design du har på din blogg, tjejen:)

2010-03-11 @ 11:48:51
URL: http://empirestateofmind.devote.se

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0