Himlen är oskyldigt blå

Usch säger jag bara! Försökte åka till skolan idag, föratt avklara nationella provet i matten. Det gjorde jag och det gick väl helt okej. Godkänt i alla fall. Sen orkade jag SO lektionen också men när vi hade NO bröt jag ihop. Det kändes som om jag skulle falla ihop när jag gick och jag frös så jag beslöt mig för att åka hem. Nu är jag hemma och ska försöka stoppa i mig någonting och sen ska jag vila en stund.. Jag vet inte om det går att gå till skolan imorgon, kanske blir att vila imorgon också för att bli helt frisk.

Vi hörs när jag mår bättre.


Bjuder på en låt. Miley Cyrus - The time of our life (y)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en jättebra dag idag! :)

Kramis från mig ^^,

2010-03-10 @ 12:43:45
URL: http://mollymus.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0