I just want to

Förlåt för förra inlägget. Men jag var stressad med novellen och mamma hann inte läsa hela och allting sket sig. Jag satte mig för att läsa den och mitt huvud sa direkt ifrån och jag fick panik, den måste skickas in idag innan 23.59 annars blir det döden. Nej, men likdande. Jag är äntligen klar med den och jag har suttit och läst igenom den och ändrat en hel del men vet inte om jag är nöjd med den, men skit samma just nu. Sen läste jag Matildas novell och den är riktigt bra. Bra jobbat bästis
Nu ska jag snart äta tacos och sen kanske knalla iväg till Matilda och kolla på Lets dance, men det är bara kanske. Men man hoppas ju alltid! 
Imorgon då, ska jag iväg in till Järvenhallen och spela match och det blir både skönt och jobbigt. Jag är fortfarande sjuk men känner att jag vill spela och vara med laget en dag för det gör mig alltid så glad!

Vi hörs senare kanske.  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: lisa h

sv: tack nååne! <3

2010-03-12 @ 20:37:01
URL: http://lisaasbilder.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0