I love you, my bestfriend

Jag, som många andra har en bästa vän, en vän som betyder mer än någon annan.
En vän som alltid finns där vad det än gäller, hon finns där och försvinner aldrig.
Jag är evigt tacksam att jag just har fått henne, den bästa personen i hela världen.
För henne kan jag berätta, berätta vad som helst för, vad som helst som faller mig i tanken
och det känns skönt, att veta att det alltid finns en person som man kan luta sig mot när det känns jobbigt
och en person som alltid kommer ta emot mig när jag faller, faller riktigt illa.
Hon är så vacker, min bästa vän, hon är så fin och jag älskar henne.
Jag älskar henne så mycket, så mycket att jag aldrig får nog av henne.
Och ibland saknar jag henne, saknar henne så mycket att det gör ont.
Men jag vet alltid att jag kan lita på henne och att hon alltid kommer tillbaka.
För hon, min bästavän, hon är bäst!

Nu kommer ni få njuta av både seriösa och oseriösa bilder på oss, två!











Det får bli sista bilden. God natt!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: matilda

ååh ellinor du är verkligen bäst!

jag älskar dig och kommer alltid göra bästis<3

2010-03-12 @ 23:06:53
URL: http://maaaatildamdp.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0