Inte mycket att säga..

Jag har inte alls mycket att skriva eller jag hinner inte skriva så mycket. Jag måste packa idrottskläder och packa ner matte boken och sen ska jag också hinna ner till bussen. Idag är det matte prov som gäller, jag hoppas det går bra men man vet aldrig. Väldigt svårt kapitel vi håller på med, funktioner och algebra. När jag kommer hem kommer jag inte hinna uppdatera så mycket för jag ska sätta igång och plugga nästan på en gång. Ska också lyssna på avslapnings musiken som jag fick av skolsköterskan igår. Ganska så soft, jag somnade nästan igår när jag lyssnade. Det blir inte heller någon träning idag eftersom jag har plugg :(

Vi ses ikväll!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lexi

Hoppas att det går bra med pluggandet :D

2010-03-23 @ 16:15:03
URL: http://lexismode.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0