Jag känner att jag överlever

Lite angående förra inlägget, visst jag tycker det är mycket i skolan men jag har bestämt istället för att klaga ska jag jobba på för att få betygen jag vill ha för jag vill ha en bra utbildning som sen kan ge mig ett bra jobb med bra pengar. Men ibland blir skolan bara för mycket eller skolan är allt känns det som!

Aja, jag sitter fortfarande och pluggar. Ska snart lägga ner konsumentekonomi och läsa på judendomen lite för att få tillbaka minnet från förra veckan, får se hur det går. Jag hör av mig senare när jag har pluggat klart, blir bättre uppdatering på påsklovet. Det kan jag lova =)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Hanna

Allt bra med dig idag ? :)

2010-03-31 @ 19:36:54
URL: http://brusella.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0