Love is gone

Godmorgon. Jag har sovit till nu, japp jag stannade hemma från skolan idag.
I natt hade jag feber och min hals bara blev svullen på en gång. Så imorse låg jag helt död i sängen när mamma väckte mig så jag bestämde mig för att vara hemma. Jag mår fortfarande inte bra och jag vet inte hur det kommer gå imorgon när jag måste gå till skolan för att göra nationella muntliga biten i matte :S Det kanske funkar. Det visar sig..
Idag ska jag bara ta det lugnt, för det är nästan så jag inte kan sitta vid datan för då snurrar huvudet och illa måendet kommer fram. USCH! Måste skriva novellen, måste!!

Hörs kanske senare, om jag orkar

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0