Meet me halfway

Hello!
Jag kollade nyss på senaste avsnittet av Andra avenyn, kanon! Eftersom att Greys har börjat på onsdag har jag inte tid att kolla på AA för dom två programmen är samtidigt, tyvärr.. Så jag får kolla lite sådär i efterhand, men det funkar ju också faktiskt.
Festis (min katt) ligger bredvid mig i sängen och jag sitter och skriver på novellen. Nu är jag på min 12:e sida och det blir mer. Jag har mycket kvar att skriva men jag har ändrat slutet, hihi. Busigt ;) Och så ska jag lägga in en till händelse i den. Jag vet inte, jag kanske kan lägga in den här sen i bloggen om det funkar. Det kanske inte göra det. Vi får se :) Vill ni att jag ska göra det?

En del i novellen:

Lite längre bort såg hon Hugo med sitt otroliga leende. Det var nog det hon hade fallit för först och sen kom hans personlighet. Han var en omtänksam kille som gjorde allt för Kajsa. Det bästa med honom var att han alltid kunde vara så romantisk vad det än gällde, han såg alltid dom där smådetaljerna och påpekade dom. Det gillade Kajsa och det fick henne att inse vilken tur hon hade som hade hittat Hugo.

-          Hej! sa Hugo och gav Kajsa en kyss.

-          Åh, det där har jag saknat. Hur är det med dig? frågade Kajsa och tog Hugos kalla, stora hand och dom började gå sakta mot skolan.  

Det kan väl inte vara så mycket bättre. Jag är med dig och det är skolavslutning idag. Sen är det också fest ikväll så vi kan fira att vi får sommarlov och att vi faktiskt slutar grundskolan. Hänger du med? frågade Hugo. De kunde nu se skolan längre fram och alla elever samt lärare som stod ute på skolgården som hade ungefär allt en tonåring behövde.

Vad tycks? :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en jättebra tisdag! :D

PUSS ^^,

2010-03-09 @ 13:21:40
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: joann och frida

jag gillar din design! allt bra med dej ?

2010-03-09 @ 14:13:01
URL: http://ffoorever.blogg.se/
Postat av: feliciay

den var ju jätte bra ! :D

tror säkert att hela novellen är jätte bra !<3

2010-03-09 @ 17:08:30
URL: http://ffeliciayderbo.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0