När allt känns tugnt finns du här fast långt borta

Nu har jag pluggat klart judendomen tror jag. Ska nog läsa igenom innan jag går och lägger mig så minnet blir friskt till imorgon då provet ska göras. Ni får önska mig lycka till =)
Mamma kommer hem snart och då ska vi nog kolla på Greys anatomy och sen blir det sängen och hoppas på att mensvärken inte kommer tillbaka. Imorgon ska jag klippa mig, lite sent att säga det men nu vet ni iallafall. Hur jag ska klippa mig vet jag inte ska nog bara toppa och så tunna ur lite, sen ska jag också på Tallås (skolan bredivd våran skola) ha premiär på sin musikal och då ska jag och tjejerna gå och Hanna är med och dansar i den. Vår skola ska också göra en musikal men vi börjar göra den v.17 tror jag. Det blir nice.

Nu sticker jag upp till tvn och inväntar mamma och Greys

Lite inspirtion från HM.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Åh, vad glad jag blir :D Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-24 @ 20:45:02
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0