People always leave

Hejhopp i stugan!
Jag har precis ätit äggmackor efter en hel bra dag i skolan även fast vi hade nationella prov i engelska. Det gick väl hyffsat men kan nog inte säga att jag är nöjd menmen. Vi deppa inte ihop för det.
Jag, Linda och Elin var riktigt flumm idag och jag tyckte om idrotts lektionen väldigt mycket, eller vad säger vi tjejer i klassen? Imorgon på idrotten ska vi köra bip test eller vad det heter så jag ska iväg och träna min kondition lite ikväll, haha nejdå. Men iväg och träna ska jag allt!
Sen efter träningen är det desperate housewifes och då kommer jag sitta bänkad! Like always! 

Nu ska jag tagga till träningen och vi hörs förhoppningsvis efter den!


Jag just nu.

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0