What to say

Hallojsan!
Kom hem från skolan för någon halv timme sen. Skönt, jag har mått dåligt hela dagen. Vet inte vad som är felet, men jag har ont exakt överallt och mitt träningsvärk gör ju inte det bättre. Huvudet värker, somvanligt.. Halsen är konstig och jag har nationella prov i matte imorgon eller på onsdag. Om jag mår som jag mår nu stannar jag hemma imorgon, men vi får se hur det känns imorgon. Kanske kommer feber till kvällen. Gillar inte!
NU måste jag försöka skriva på min novell men det lyckas jag nog med om jag inte somnar framför datan.

Önska mig lycka till. Hörs senare


Bild från Sälen 2010.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: ew

ser jag tandådalen? :D

2010-03-08 @ 17:35:08
URL: http://pokerfaces.blogg.se/
Postat av: Katharina

Den var bra! Härligt med skidåkning i Sälen, det var fint väder va?

2010-03-08 @ 18:44:52
URL: http://himlakattens.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0