You better die young

Tack alla fina läsare för era fina kommentarer! Det värmer att så många uppskattar min blogg och tar sin tid att läsa den. Underbart!
Det var jättemysigt på restaurangen och jag tog kycklingspett och pommes. Otroligt gott! Sen åkte vi vidare och lämnade av brorsan som skulle spela hockey och sen åkte vi hem. Var ju somsagt tvungen att komma hem lagom till lets dance, jag hann tillomed duscha innan. Skönt det! Slipper göra det imorgon då, för då ska jag träffa mina små kusiner som är 3 och 5 år. Dom börjar bli stora. Får se om jag kommer uppdatera någonting imorgon för det blir nog att vara med dom hela dagen och sen på kvällen äter vi hos mormor och morfar där dom också är då. Det är också melodifestivalen, andra chansen imorgon. Härligt, jag hoppas på Alcazar eller Pernilla! Ni då?

Ska lyssna på min favorit låt nu, Hold your head up high med Nomy!


Här har ni en bild på mig. En vanlig dag!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: -L

Fin! :)

2010-03-09 @ 20:24:55
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0