20100511

Hej bloggen!
Nu ligger jag här i soffan, som jag har gjort hela dagen. Jag kollar på unga mödrar och förut tittade jag på filmen Ice Age 2 och jag har glömt bort hur bra och rolig den filmen är! Jag har också duschat håret och sånt, för jag kände mig inte alls fräsch men efter jag hade duschat fick jag ont i huvudet och det började snurra så jag är verkligen inte redo för att gå till skolan imorgon heller. It sucks!
Ja, det är bara att leva med det. Sen är vi lediga på torsdag och fredag men då har jag inte tid att sitta inne. På torsdag ska vi ut till Siri och grilla och sova över där för vi ska fira mig och henne. Sen på fredagen åker vi direkt från Siri till stan och träffar några från musikalen och festar tror jag. Eller grillar. Det blir nice!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv och tycka synd om mig.
Puss!


Jag bakom blomman.
Foto av: Lisa, bby!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0