21:13

Nu är jag hemma från mormor och morfar. Där bjöds det på potatisgratäng och fläskfilé, väldigt gott! Till efterrätt blev det kladdkaka, också gott. Sen var det ju dags att knalla hem till jakten på julia för det kan man ju inte missa förstår ni ;). Det var lika bra som vanligt och mina favoriter är kvar ännu!
Nu kollar jag på någon komedishow på svt1, kommer inte ihåg vad det heter men det är i alla fall bra.

Imorgon ska jag städa och tvätta bilen så jag får ihop lite pengar. Nice!
Men nu ska jag fortsätta kolla på svt1. Puss!


Lisa, Jag, Siri och Elin en sen kväll ute!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Hejsan :D Snygg blogg :) Vad händer i veckan då? :)



Kram :)

2010-05-01 @ 22:04:40
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Lisa

stor kärlek till er! <3

2010-05-02 @ 19:16:10
URL: http://lisaasbilder.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0