24 maj - sjukan

Hejsan bloggen!
Förlåt för min urdåliga uppdatering den senaste veckan. Men jag har haft fullt upp, med skolan och mitt dåliga huvud just nu.
I helgen har jag känt mig snurrig, jag har svårt att stå stilla och ligga ner i vissa ställningar. Så idag åkte jag och mamma in till läkaren och hon ställde några frågor, tog blodtryck (det var bra), kolla längden, kolla vikten, lyssna på lungorna, hjärtat men allting var bra. Så hon beställde en tid imorgon så jag får ta blodprov och sånt så får vi se hur det ligger till allting. Hoppas på ett bra resultat men jag vill ändå veta varför jag känner mig så snurrig. Jag tror det kan vara järnbrist. Men det visar sig. Aja, ska snart beställa systemkamera också. En sprillans ny blir det! Hallelulja! :)

Puss!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lisa

sv: åååh, älskling! Hoppas det blir bra snart, saknar dig mega mycket! <3

2010-05-25 @ 19:45:58
URL: http://lisaasbilder.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0