sunday

Hallå där i stugan!
Jag är sjuk och mår inte alls så bra. Jag vet inte om jag kommer orka skolan imorgon men det kanske jag måste eftersom vi har nationella prov men det visar sig. Aja, jag har bara legat i soffan och kollat på Teen Mom, det är väldigt bra och inspirerande. Dom är väldigt starka och modiga! Förut hade jag feber men den gick över väldigt fort när jag tog tablett men den kanske kommer tillbaka om jag har otur, som jag brukar ha. Annars har jag bara ont i halsen och helt slut i hela kroppen, men jag får hoppas att det går över snart.
Jag känner att jag inte har tid att vara sjuk, verkligen inte! På torsdag och fredag är vi lediga så vi går bara i skolan i tre dagar och det är väldigt skönt!
Nej, nu ska jag inte babbla mer. Vi hörs!

:)


Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0