Sweet sixteen!

Det blev ingen uppdatering igår, eller min Matilda hjälpte mig med det. Tack så mycket!
För igår då, då fyllde ju jag sexton år och blev firad och fick mest massa pengar och halsband, klocka, fotbollsskor, tavlor och snart köper jag en systemkamera!!!!! Fett nice!
Aja, idag så ska jag in till stan med mamma och pappa och kolla dammsugare och så ska jag känna lite på kamera på onoff. :) Men ikväll blir det lugnt för jag mår inte så jättebra, är helt slut och ont överallt..

Aja, jag hör av mig när jag orkar.
Puss!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Matilda

det blev ingen uppdatering imorgon HAHAH! igår menar du väl?;)

2010-05-08 @ 13:32:02
URL: http://maaaatildamdp.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0