Down To Earth

Hej alla söta flickor och pojkar!
Snart kommer mormor över på en fika och efter det ska jag antingen ut och springa eller gå ut och gå för det är väldigt skönt väder ute. Det är hela 12 plusgrader dock ingen sol men jag överlever. 
Jag försökte plugga förut, men det gick väl inte så hyffsat. Det snurrade i huvudet och jag blev illamående men jag fick ner ganska många rader om Muhammeds liv och betydelse. Religion är faktiskt intressant ibland. 
Nu har jag iallafall stängt igen boken för tillfället, kanske blir mer plugg efter att jag har varit ute och sprungit/gått. Det får vi se. 

Nu ska jag fixa fika.  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Natacha

Fin blogg du ha!

Kram:)

2010-04-07 @ 15:55:04
URL: http://zatacha.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0