17 april - Lördag

Hej bloggen!
Jag har hunnit med ganska mycket nu på morgonen. Jag har dammsugit och gjort rent i bilen som vi ska sälja och sen har jag också hunnit med att plugga på musiken. Det är ganska svårt men jag klarar det. Har prov på måndag så jag hoppas jag inte misslyckar stort. Nu ska jag fixa mig lite och sen träffa Ebba till Matilda kommer hem för då ska jag vara med henne och sen sover jag över hos henne för Jespers ska nog ha några kompisar här. Men det blir mysigt att sova hos Matilda, det är det alltid!

Jag hör av mig lite senare idag eller ikväll. Det visar sig.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: hind:)

snygg header!:)

2010-04-17 @ 12:24:29
URL: http://hiiind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg? bli då medlem här http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kikibencha Jag fick massor med nya besökare när jag blev medlem. Så prova du också

2010-04-17 @ 12:53:29

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0