24 April - Lördag

Godmorgon bloggen!
Jag har varit vaken nu i kanske en timme men jag har inte orkat sätta igång datorn förns nu. Vad ska ni göra idag då? Jag ska bara ta det lugnt idag för det finns inget annat att hitta på. Vädret är inte helt på topp eller solen visar bara sig ibland men det är ändå väldigt kallt ute. Får se om jag kanske tar en promenad men det tvivlar jag starkt på! Aja, igår kväll var jag ju hos Veronica som hade öppethus för att hon fyllde 40 år. Det var mycket trevligt. Vi pratade och kollade på roliga klipp på både youtube och filmer som Fanny och hennes kompisar hade gjort. De var faktiskt roliga. Jag skrattade så jag grät till en av dom!!

Nu ska jag kolla när talang går i repris. Missade ju igår!
Puss!

Vad har du på hjärtat?

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0