Before the worst

Godmorgon alla!
Jag är vaken och faktiskt för en gång skull pigg och ganska glad. Sista dagen i skolan idag sen har jag påsklov i 9 dagar tror jag. Skönt, jaaaa! Först ska jag klara av två prov i skolan men det gör jag och dom är inte så svåra, eller det hoppas jag att dom inte är. Ikväll ska jag inte göra så mycket, ska vara ensam och fira att det är påsklov med det menar jag att jag ska ligga i soffan och glo på tvn hela natten. Haha, kanske inte direkt men jag ska iallafall vila ut idag efter skolan! Känner att det behöver, ska inte ta fram något skolarbete! ohh, vad skönt det låter!

Aja, nu ska jag lyssna på musik och sen sticker jag till bussen i skit vädret...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Det är typ det jag saknar med skolan. Att man längtade till loven och hade lov. För det har man inte när man jobbar... =P

2010-04-01 @ 09:59:28
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: en som undrar

skulle du kunna förklara hur du får länkar överst, alltså i headern?

tacksam för svar

2010-04-01 @ 15:16:16

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0