Bella & Tyra Show

Jag sitter här och kollar igenom lite avsnitt från Bella och Tyra show. Jag gillar det faktiskt!
Jag satt nyss och kollade på när Paow var gäst och hon verkar vara en så söt och härlig tjej. Ja, jag ska väl fortsätta med att kolla och sen kommer Matilda över och då fixar vi nog håret och sen går ut och tar lite små kort i det ruskiga vädret. Det regnade nyss.. Om det blir mer regn sticker vi ut i morgon förmiddag och tar kort eftersom hon ska sova här. Det blir mys på hög nivå ikväll alltså.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Malin

Har du haft en mardröm/dröm som har känts verklig?

Berätta gärna, det vore roligt och intressant att veta :)

2010-04-08 @ 16:59:34
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0