Torsdags morgon

Godmorgon bloggen! Har ni sovit gott?
Det har jag, otroligt bra! Idag är jag också glad för solen skiner och det är 10 plusgrader och mer hoppas jag att det blir. Jag skickade nyss sms till Matilda och frågade om vi ska sticka ut och ta lite kort i det fina vädret, men vi får se vad hon säger om det. Det var hon som ville göra det någon dag och idag tycker jag det passar galant. Ikväll kanske jag ska träffa tjejerna, väldigt länge sen sist och jag saknar dom! Det blir väl bara lite mys och prat men det tackar jag inte nej till.

Aja, nu ska jag äta frukost.


En bild från en annan "plåtning" som jag och Matilda hade.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Shiko

Godmorgon. Är du intresserad av att ha chansen att vinna 500kr i presentkort på H&M+en hemlig present?

Isåfall, kika in min blogg och läs tävlings reglerna.



/ Kram!

2010-04-08 @ 10:28:43
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag behöver verkligen hjälp med att välja balklänning, har beslutsångest .. Gå in på min blogg och skriv en kommentar om vilken jag ska välja under inlägget "vilken av dom" . Tacksam för hjälp! Love Hanna



www.hannaturneus.blogg.se

2010-04-08 @ 10:33:56
URL: http://hannaturneus.blogg.se/

Skriv något fint:

Ditt underbara namn:
Kryssa i och jag kommer ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0